Polecane artykuły

Testowo nowe godziny otwarcia urzędu: poniedziałki i czwartki do 19.00!
11 maja 2018
Białołęka jako jedyna warszawska dzielnica uruchamia pilotażowy projekt wydłużenia godzin pracy urzędu. Do 30 czerwca w każdy poniedziałek i czwartek (z wyjątkiem 31 maja – Boże Ciało) urząd przy ul. Modlińskiej 197 będzie czynny przez 11 godzin, czyli od 8.00 do 19.00. Praca w pozostałe dni pozostaje bez zmian, czyli: 8.00 – 16.00.

W poniedziałki i czwartki do godz. 19.00 będzie można załatwić wszystkie sprawy, które standardowo obsługuje Wydział Obsługi Mieszkańców (WOM) czyli: architektury, geodezji, gospodarki gruntami, ochrony środowiska, infrastruktury, podatków i opłat lokalnych, oświaty, kultury, spraw społecznych, karty warszawiaka, karty dużej rodziny i gospodarki odpadami. Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich (DBAiSO) będzie obsługiwała mieszkańców w zakresie: rejestracji pojazdów, praw jazdy oraz meldunków i dowodów osobistych. Wyjątkiem będą sprawy z zakresu działalności gospodarczej – te bez zmian będą przyjmowane w urzędzie przy ul. Marywilskiej 44 w poniedziałki do godz. 18.00, od wtorku do piątku do godz. 16.00.

Pilotaż rusza na Białołęce w odpowiedzi na sygnały, że potrzebny jest dodatkowy - oprócz poniedziałku - dzień z popołudniowymi godzinami pracy urzędu. Jeśli projekt sprawdzi się i popołudniowy czas na załatwianie spraw w urzędzie będzie się cieszył zainteresowaniem mieszkańców to najprawdopodobniej nowe godziny otwarcia po wakacjach zostaną wprowadzone na stałe we wszystkich warszawskich dzielnicach.

Najciekawsze artykuły
Dwa nowe tereny rekreacyjne– Długorzeczna i Kupiecka
Ostatnie projekty z budżetu partycypacyjnego na finiszu
Otwieramy sezon na łyżwy i na futbol pod dachem
Zostań radnym w Białołęckiej Radzie Seniorów
BOK na jesień